11. Πόσες αιτήσεις μπορώ να υποβάλω;
Α:
Όσες θέλετε, όμως μόνο η τελευταία ισχύει. Οι αιτήσεις αφορούν μόνο την κύρια κατοικία.
12. Αν προμηθευτώ περισσότερα από ένα είδη καυσίμων, μπορώ να κάνω πολλαπλές αιτήσεις;
Α:
Όχι. Επιτρέπεται μόνο ένα είδος καυσίμου ανά δικαιούχο.
13. Χρειάζεται να δημιουργήσω προφίλ πολυκατοικίας για άλλα καύσιμα (π.χ. πέλετ, ξύλα);
Α:
Όχι. Οι αιτήσεις γίνονται ως μονοκατοικίες.
14. Τι πρέπει να κάνει ο διαχειριστής πολυκατοικίας;
Α:
Να καταχωρίσει τα χιλιοστά θέρμανσης όλων των διαμερισμάτων (άθροισμα = 1000) και να ενεργοποιήσει τη δυνατότητα πληρωμής.
Αν υπάρχει ΑΦΜ πολυκατοικίας, πρέπει να δηλωθεί πριν την ενεργοποίηση.
15. Τι γίνεται σε περίπτωση αλλαγής διαχειριστή;
Α:
Ο νέος διαχειριστής πρέπει να δημιουργήσει νέο προφίλ πολυκατοικίας και οι ένοικοι να υποβάλουν νέες αιτήσεις στο νέο προφίλ.
16. Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία των ενοίκων (ονόματα) στο προφίλ πολυκατοικίας;
Α:
Όχι. Τα ονόματα είναι ενδεικτικά και δεν επηρεάζουν τις αιτήσεις.
17. Τι κάνω αν δεν υπάρχει διαχειριστής ή κοινόχρηστη παροχή ρεύματος;
Α:
Οι ένοικοι συμφωνούν ποιος θα αναλάβει ως διαχειριστής και ποια παροχή ρεύματος θα δηλωθεί ως κοινόχρηστη.